Tuesday, 28 June 2011

survey kepada semua blogger





ok.. just a simple survey..

selain berblog..apa aktiviti korang setiap hari???
yerla.. as tgk entri kat mesti ada setiap masa..

korang nih tak tidur ke???
korang nih tak kerje ke??
tak study ke???


hehe.. tolong jawab...

5 comments:

CikNyz said...

berblog bila ada mood..n citer yg nak di sharekan ..serta merepek lau ada benda yg nak direpekan..hihihui
SALAM KENAL..
dari segmen "kami tak lupa diri"..
lau rajin singgah la blog saya...nntikan entry pengalaman saya mendaki Gunung Kinabalu baru2 ni...

#sy dh follow blog awk..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

makan, ngadap laptop, tgk tv

penggangur terhormat mcm ni la hehe

Pojiekyra said...

soalan yang bakal kyra jawab ialah..kyra seorang student yang dalam cuti :D jd
kalo time tido sampai kyra akan tido..kalo time makan sampai kyra makn..kalo time solat sampai kyra solat..kalo time da hal kyra settlekan dahulu..jika da masa lapang bru la kyra nk bukak blog kyra ini :D

syarifahsidrus said...

suri rumah part time..ehee

hasyikin ismail said...

#syarifah idrus ...suri rumah part time??? mcm mna tu??? cercite..

gksb # ler... byk xhasil anggur tu???

#pojiekyra stdy g ek?? hehe.. good2.. gunakan cuti anda sebaik mungin

Mysophieparis Network System My fashion. My business