Friday 9 September 2011

kolej terchenta menanti tiap penghuninya




starting 12 hari bulan nih, that is isnin minggu depan...
kelas, kuliah , tutorial, lab and skill lab akan menanti setiap penuntut...
cuti dah habis,
and selamat kembali ke kolej, or u masing-masing...
hope cuti kita yang amat pannnjannnnngggggg nih dah kita manfaatkan sepenuhnya..

jangan pulak menyesal nanti yer....

ayat-ayat seperti :

"menyesal aku xkedarah (makanan apa-apa) cukup-cukup masa cuti lepas"

"menyesal aku xbuat (apa-apa) masa cuti lepas"

"menyesal aku xstudy masa cuti lepas"

"menyesal aku xdate cukup-cukup masa cuti lepas"

"menyesal aku boros masa cuti lepas"

akan terkeluar.. hehehe...

tak sangka cuti yang kita sangkakan lama nih dah nak habis kan...
cepat jer masa berlalu...
apo nak di kata...

study tu perlu diutamakan..
slamat tinggal kampung halamanku..
selamat tinggal peneng..
selamat tinggal bilik kesayanganku..
selamat tinggal makanan sedap-sedap...
selamat tinggal mak. .
selamat tinggal enjoy...
selamat tinggal sayang . . mr shahrojihar bin mat yusof...


** ceh.. ayat mcm nak ke penghujung dunia .. hehe..
tgk2 nanti xsampai sebulan dah balik rumah..
hoho

kolej kejururawatan kuantan....
wait for me...
 know u miss me so much rite..


student nurse jp julai 2011

No comments:

Mysophieparis Network System My fashion. My business