Thursday 18 July 2013

TO SOMEONE SPECIAL

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

-post ini ditulis untuk seseorang, dari yang sentiasa merindui-





sebelum pergi kelas, sure i whatsapp u
tea break pukul 10.30 pun i whatsapp u
rehat, then balik kelas..

u..
u tahu tak, every second and every moment of my life
i ingat u.

bukan niat sengaja nak ingat diri u yang tak berapa macho dan hensem tu,
tapi hati nih, nakal sangat sebab selalu ingatkan i pasal u..

u..
u tahu tak i dah gilakan u.
u tahu tak, u buat hari-hari i lebih happy

u tau tak, every time i sedih,
i harap u ada..

and guess what??
even u tak ada dengan i..
but still..
u dapat happykan i
buat i senyum


happy sangat.. :)

u..
jangan tinggal i tau.
u are like my sunshine
brighten my day,
U like the moon and the stars
give me direction when i'm loss



hehe..

to all.. maaf..

this post ditulis kepada si dia, my cinta hati, my lovely and my dearest sayang
hope he will read this and will not angry at me..

hehe.

love u sayang

lots of love
. . .as. . .

No comments:

Mysophieparis Network System My fashion. My business